نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس به دنبال تنها گزینه ی موجود در بازار

یوونتوس به دنبال تنها گزینه ی موجود در بازار

در حالی که فابیو پاراتیچی مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس اعلام کرد یووه در زمستان خریدی نخواهد داشت ولی به نظر می رسد یوونتوس در حال بررسی شرایط چند بازیکن برای خرید در ژانویه می باشد و ممکن است در این راه بازیکن یا بازیکنانی را نیز به تیم های دیگر واگذار کند. در ادامه آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس را دنبال خواهیم کرد.

 

پارادس:

 

یوونتوس به صورت جدی وضعیت پارادس بازیکن توانمند باشگاه پاریس سنت ژرمن را دنبال می کند و بنا بر گفته ی کوریره، این بازیکن تنها گزینه ی موجود در بازار می باشد و یوونتوسی ها گزینه ی در دسترس تری برای زمستان در اختیار ندارد.

 

توتو اسپورت در این رابطه گفت:

 

شاید یوونتوس مجبور به خرید بازیکن جدید در خط میانی شود زیرا خدیرا که برای مدت ها نیست و رمزی نیز در اکثر بازی ها مصدوم است و فشردگی بازی ها نیاز به خرید یک هافبک جدید را بیش از پیش جدی می کند.

 

دیبالا:

 

یوونتوسی ها تصمیم نهایی را برای تمدید قرارداد دیبالا گرفته اند و به زودی پروژه ی تمدید قرارداد ستاره ی آرژانتینی رسمی می شود.

 

دمیرال:

 

باشگاه آرسنال برای خرید دمیرال جدی تر از سایر تیم ها می باشد و سران این باشگاه تصمیم دارند با رقمی در حدود 40 میلیون یورو، اقدام به خرید این بازیکن ترکیه ای کنند.

 

ایگوایین:

 

در صورتی که یوونتوس با ایگوایین به توافق نهایی برسد، قرارداد این بازیکن آرژانتینی هم یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

 

روگانی:

 

بر اساس اعلام توتو، یوونتوسی ها مشکلی برای فروش دمیرال ندارند و پیشنهادات رسیده را بررسی خواهند کرد.

 

خرید هافبک:

 

یوونتوسی ها در ژانویه فقط به دتبال خرید یک بازیکن میانی هستند و به سایر خطوط کاری ندارند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: